diumenge, 24 de febrer del 2013

Els Ghostbikers trepitjen la neu (Montseny)

Molt pocs efectius dels Ghostbikers aquest diumenge, finalment  solament Pedro i jo. Després d’unes trucades I unes petites confusions ens trobem a la recta de la Velcro, analitzem la situació i decidim posar direcció cap el nostre estimat Montseny, com si no fes prou fred per les nostres contrades…

Enfilem riera amunt fins Dosrius, d’allà pugem per carretera fins la Breinco I decidim baixar per la trialera del Bosc de can Pellicer, el corriol que comença a baixar en fort pendent  ha estat fresat recentment i de la meitat endavant és ja una pista plena de branquillons que ens fa patir pels nostres radis i canvis. Arribem a l’entrada de Cardedeu i decidim arribar a Cànoves vers el camí que ens ensenyà el mestre Llorenç, no sense errar en algunes cruïlles i haver de recular i tornar a fer, cap problema anem xerrant tranquil·lament i escalfant les cames…

Arribem a Cànoves i estant fent la Pedalada del Senglar, decidim seguir-la , abans però fem la paradeta de rigor a “Ca la Xiquirritina” aquest cop ens hem pres cafè amb llet i ensaïmada, esmorzar molt pro,
com nosaltres…

Un cop la panxa plena i calenta enfilem el camí de la presa que es on comença la pedalada, anem guanyant alçada fins arribar a l’embassament de Vallforners, seguim pel Serrat de la Baga i deixem a la dreta el camí que puja fins el Castanyer den Cuc, anem seguint com si anéssim direcció al Pla de la Calma, però al arribar a la cruïlla agafem el camí de l’esquerra fins arribar a l’entrada del corriol que neix a l’esquerra del camí, el corriol dels esbarzers, aquell que a l’estiu et deixa els braços i cames com si t’haguessis barallat amb un ós. Aquest cop però les indicacions amb cintes de la pedalada ens fan seguir per la pista amunt. No parem de pujar i pujar i anem donat la volta a l’embassament, anem aturant-nos a fer algunes fotos perquè el paisatge s’ho mereix, hi ha racons ben emblanquinats. Anem fent, el Pedro està fort avui i em comença a treure metres i em costa de seguir-lo, be avui no, sempre

De sobte ens adonem que ja som a dalt i ara toca baixar, baixada tota per pista, pedregosa i en alguns llocs bastant gelada, s’ha d’anar amb prudència. Arribem altre cop al camí de l’embassament i de tornada a Cànoves, em fet la curta de la pedalada del Senglar, no tenim temps per mes. Hem de tornar-hi amb tota la colla ja que els nois de l’organització ens han dit que la segona part es mes divertida i corriolera.

Aquest cop tornem pel camí del cementiri, fem prou via, amb un tres i no res ens plantem a Cardedeu, enfilem el Collet, baixada i ja som altre cop a Dosrius. Per fer-ho mes entretingut pugem per l’esquerra de la caseta de les aigües i agafem el Magic line o corriol d’en Ballbona  que ens deixa molt  altre cop a la riera i d’allà ja fins a casa

Finalment , Distància 66 km i 1.230 de desnivell positiu. GO GO

Qui escriu: Miquel Glanadell

1. Això sique son dos bikers de veritat.
    Molt maques les fotos, vinga go go ...

2. Ondia Miquel! quina sortida mes guapa..
    El Montseny es un massís fantàstic i si a sobre està emblanquinat de neu ja es una passada.. pura magia!